Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- BURMISTRZ ›
- ZASTĘPCA BURMISTRZA ›
- SEKRETARZ GMINY ›
- SKARBNIK GMINY ›
- URZĄD STANU CYWILNEGO ›
- STANOWISKO DS. FINANSOWYCH GMINY ›
- STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT ›
- STANOWISKO DS. POBORU PODATKÓW I OPŁAT ›
- STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ ›
- STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ ›
- STANOWISKO DS. PŁAC URZĘDU I KONTROLI ZARZĄDCZEJ ›
- STANOWISKO DS. KADROWYCH I OŚWIATY ›
- STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY MIEJSKIEJ ›
- STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA ›
- STANOWISKO DS. INWESTYCJI ›
- STANOWISKO DS. ENERGII I DRÓG LOKALNYCH ›
- STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I BUDOWNICTWA ›
- STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ ›
- STANOWISKO DS. DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I MIESZKANIOWEJ ›
Osoba kontaktowa: Ewa Nawrot
Siedziba:
Urząd Miejski w Babimoście Rynek 3 66 - 110 Babimost Biuro nr 3Zakres spraw i zadań do realizacji:
- Obsługa systemu CEIDG w zakresie ewidencji działalności gospodarczej, zezwoleń i licencji zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej. - Prowadzenie dokumentacji Społecznej Komisji Mieszkaniowej. - Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji wniosków o przydział mieszkania. - Gospodarowanie komunalnym zasobem mieszkaniowym gminy (wynajem lokali mieszkaniowych będących w gestii urzędu, sprzedaż lokali mieszkaniowych stanowiących własność gminy). - Prowadzenie spraw w zakresie najmu, dzierżawy i sprzedaży (nieruchomości przeznaczonych na prowadzenie działalności gospodarczej, lokali użytkowych, gruntów pod garażami). - Prowadzenie ewidencji lokali użytkowych i umów najmu na lokale użytkowe oraz ewidencji umów dzierżawy na grunty pod garażami. - Przyjmowanie i prowadzenie rejestru wniosków w sprawie dodatków mieszkaniowych, naliczanie tych dodatków, przygotowanie decyzji o przyznaniu lub odmowie przyznania dodatku mieszkaniowego, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie. - Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących zryczałtowanego dodatku energetycznego dla odbiorców wrażliwych energii elektrycznej. - Wykonywanie czynności administracyjnych wynikających z realizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie sprzedaży napojów alkoholowych, określenie wysokości opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych).Telefon kontaktowy:
68 351 38 73Godziny urzędowania:
Poniedziałek: 07:30 - 17:00 Wtorek - Czwartek: 07:30 - 15:30 Piątek: 07:30 - 14:00- Karta usług: Wniosek o dodatek mieszkaniowy
- Karta usług: Wniosek o dodatek energetyczny
- Karta usług: Wniosek o wydanie zezwoleń na alkohol
- Karta usług: Wniosek o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
- Karta usług: Wniosek o przydział mieszkania
- Karta usług: Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- Karta usług: Zgłoszenie zmiany w zezwoleniu na sprzedaż napojów alkoholowych
- Karta usług: Wniosek o wygaszenie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- STANOWISKO DS. ROLNICTWA, LEŚNICTWA i ZIELENI ›
- STANOWISKO DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI ›
- STANOWISKO DS. INFORMATYKI I BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI ›
- STANOWISKO DS. OGÓLNYCH ›