Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- BURMISTRZ ›
- ZASTĘPCA BURMISTRZA ›
- SEKRETARZ GMINY ›
- SKARBNIK GMINY ›
- URZĄD STANU CYWILNEGO ›
- STANOWISKO DS. FINANSOWYCH GMINY ›
- STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT ›
- STANOWISKO DS. POBORU PODATKÓW I OPŁAT ›
- STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ ›
- STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ ›
- STANOWISKO DS. PŁAC URZĘDU I KONTROLI ZARZĄDCZEJ ›
- STANOWISKO DS. KADROWYCH I OŚWIATY ›
- STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY MIEJSKIEJ ›
- STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA ›
- STANOWISKO DS. INWESTYCJI ›
- STANOWISKO DS. ENERGII I DRÓG LOKALNYCH ›
- STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I BUDOWNICTWA ›
- STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ ›
- STANOWISKO DS. DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I MIESZKANIOWEJ ›
- STANOWISKO DS. ROLNICTWA, LEŚNICTWA i ZIELENI ›
- STANOWISKO DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI ›
- STANOWISKO DS. INFORMATYKI I BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI ›
- STANOWISKO DS. OGÓLNYCH ›
Osoba kontaktowa: Jolanta Przybyła - Kusiak
Siedziba:
Urząd Miejski w Babimoście Rynek 3 66 - 110 Babimost Biuro nr 11Zakres spraw i zadań do realizacji:
- Prowadzenie punktu kancelaryjnego urzędu oraz spraw związanych z obsługą sekretariatu. - Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji oraz prowadzenia jej rejestrów. - Obsługa techniczno-biurowa narad i zebrań. - Obsługa telefoniczna Urzędu oraz obsługa kserokopiarki, faksu. - Udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych. - Organizowanie zaopatrzenia Urzędu w druki, formularze, materiały, pomoce biurowe, kancelaryjne. - Koordynacja uroczystości państwowych , gminnych. - Organizowanie uroczystości jubileuszowych długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych okolicznościowych rocznic. - Wykonywanie obowiązków Kierownika Kancelarii Niejawnej.Telefon kontaktowy:
68 351 20 34; 68 351 38 61Godziny urzędowania:
Poniedziałek: 07:30 - 17:00 Wtorek - Czwartek: 07:30 - 15:30 Piątek: 07:30 - 14:00